ozlem9626 Arkadaşlar 1 nisanda ovitrelle iğne vuruldum. Daha sonra ara ara hep awox markayla test yaptım ve bugün koyulaştı. Bi de laboquickle yapmıştım bugün onda silik bile çıkmadı. Ne diyorsunuz???