elifin_ melikkobaby ben oto koltuğunu 2.el almaya karar verdim. Tertemiz kullanılmış ürünler var sahibinden de. İstediğim çok pahalıydı böylesi çok daha işe yarar oldu
elifin_ gunizsureyya ne aldınız bilmiyorum ama en gerekli şeyleri aldıysanız kalanını zamana yayın bence. Maddi olarakta büyük külfet