Elinsmom benim ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde 39+4 de öğlen 1-2 civarı tuvalete gittim aşırı sümüksü akıntım vardı sonra 10 dakika boyunca aralıksız dakika sürmeden tuvalete giriyodum idrarımı yapıyorum sanıyordum ama meğer suyum geliyormuş ben anlamamışım en son girdiğimde peçeteye açık pembe renginde leke geldi sümüksü akıntı yoğun bi şekilde gelmeye devam ediyordu neredeyse 1 saat sonra belime adet ahırdı gibi agrı girdi kısa süreli ama sık sık geliyordu ağrı akşam 10 da hastaneye gittik ne olur ne olmaz diye ben yalancı sancı sandım ağrıları lekelenme de daha önce de iki kez olmustu oyüzden önemsememiştim önce nst ye bağlandım sancım çıktı sonra çatala çıktım açıklığına bakıcam sancın çıkıyor dedi acildeki doktor 2 cm açıklık vardı ve suyumun %30 u bitmiş meğerse idrar yaptığımı sanarken suyum geliyormuş Alttan muayene edince iyice hızlı gelmeye başladı zaten suyum hemen yatışım yapıldı bebek de iri olduğu icin direk sezeryan dendi normal istiyorum demeyebilirim desemde bebek kilolu ve suyum azaldığı icin riske atamayız dediler ama ben Doğuma gittiğimi bilmediğim icin yiyip içip gitmiştim 9 saat bekledim o sırada açıklık 4,5 cm olmustu sadece ve suyum nerdeyse tamamen gelmişti artık yatak sırılsıklam olmustu ama sancım baya vardı 120 den asagı hiç düşmüyordu belimden kaşıklarıma vurmaya başlamıştı ama 9 saat sonunda 06:47 de pamuğumu sezeryanla dünyaya getirdim 4075 gr 54 cm dogdu kısaca bizim hikayemiz böyle çok şükür çok kolay toparlandım 1 hafta olmadan evimin işlerini yapmaya başlamıştım sadece ilk yürüyüş inanılmaz zordu ama yürüdükçe daha da azalıyor acınız oyuzden sezeryan oluvakşara Öner’im Doğumdan sonra ne kadar zor olursa olsun kesinlikle devamlı yürüyün az az ama sık sık 🥰