mlkmelike Hanımlar şu PRİLAM DR yi kullananlar varmı Herhangi bi zararı varmı onun yani kimyasal illakı vardir ama bilen varmı aranızda
buketdeniz19 mlkmelike zararı yok canım kullanabilirsin zararlı olsa doktor zaten yazmaz banads vermişti doktor gece yatmadan 2 tane içebilirsin gün içerisinde dede içebilirsin demişti bir çok hamile kullanıyor
doublemom35 mlkmelike eğer prilam olmasaydı hayatta kalamazdım. Bulantım o kadar çoktu ki gece yatmadan 2 sabah kahvaltıdan sonra 2 tane içiyordum. Hiç bir sorun olmadı gayet sağlıklıyız. Eğer bulantınız hayatınızı etkileyecek düzeydeyse mutlaka alın
sarumervee mlkmelike bende kullandım günde 4 taneye kadar içebilirsin demişti doktorum ama bana pek etkisi olmadı
mlkmelike doublemom35 teşkkür ederim evet biliyorum ama ilaçya insan illa tedırgin oluyo bide videoiar görüyorum da zararlı gibisinden şeyler diyo bi sorayım dedim