ceydatck ılk hamıöelığim 39 hafta da,tansıyon yukselmesıyle sezeryan oödum ben sonrasında hapta kullanmadım ıkıncıye hamıleyım evde kendını takıp et ölç dedı kan sulamdırıcı kullnıyorum sebebı de bır kere tansıyon sorun olduysa vucut pıhtı atmaması için kan sulandırıcıyla önlem alınıyor durum bu sıkıntı etmeyın kendını takıp edın kan sulandırıcınızı kullanın