omerkkubra kız az kalmış hazırla her şeyini imkanın varsa dursun köşede. Bizim imkanımız yok sıkıntıdayız bu yüzden daha 1 çorap dahi almadık. İlk kızıma da baza almamız lazım önce o aradan çıksın sonra bebeğin ihtiyaçları alınsın diye düşünüyorum imkan olsa şimdiden alıp koyacağım kafamda büyük sıkıntı İnan 😂 nefes darlığı çekiyorum midem yanıyor uyuyamıyorum bi yandan zaman hızla geçse de doğursam diyorum bir yandan da dursun karnında ne zararı var biraz rahat et diyorum ilk kızım kolikti baya çektim ondan gözüm korktu 😂😂