anneyim01 kızlar bişi diyim mi sizi mutsuz etmeye çakışanlar mı var mesela ne oluyor diyelim ki her akşam sizi arayıp rahatsız mı ediyorlar hiç söylenmeyin darlamayın eşinizi konuşun hatta telefonu elinize alın konuşun konuşun daha sonra illaki kapatalım diyecekler eşinize yüklenmeyin huzurunuzu kaçırmayın mutlu olun bir çay yapın bir kahve gidin yanına oturun onlar 1 saat aradı diye sizin benden büyün gününüz heba olsun mutsuz olun eşinizle çocuklarınızla neden sorun yaşayın sallayın onlar o kadar cık olabilirler ha gelin mi diyorlar gidin yiyin için gezin evinize gelin akşam eşinize iyi davranın çocuklarınızla vakit geçirin eşinize gidiyoruz su saatte dönelim evde işlerim var diyin yada işimiz var diyin size mi geliyorlar bırakın gelsinler mutlu olun işinize gücünüze bakın siz insanları kaale aldıkları kadar varlar eşinizle aranızı iyi tutun siz onunla evlendiniz gerisi çok ta mühim değil