cido81 Kızlar ben yeniyim burda ben cuma gebelik testi yaptım hafif silik cıktı cumartesi kan verdim negatif geldı bu arada pazar adet olmam gerekti ama olmadım 2 gün gecikti normalde günü şaşmaz kafam çok karıstı benım sorunumu yasayan oldumu acaba
anneyim01 cido81 Olablr canm Olmadıgın sürece ama tabi yine Kadın dopuma gidip baktrabkrsinz daha iyi sonç alrsınız Egerki adetinz olmazsa Gebelik yoksa Allah gönlnze göre versin inş
cido81 Malesef adet oldum yalancı pozitif oldugu doğrulandı zaten beta 1.20 cıktı bende güvenilir diye birkac aydır bu teste devam ediyordum ilk defada çizgi çıktı açıkcası çok umutlanlanmıstım malesef yokmus