leylalin ilk hamileliğim öyle oldu kaybolan ikiz sendromu . Zaman geçtikçe kendiliğinden kaybolur dedi ve öyle de oldu kızımı 42+1 de doğum yaptım hiç gelesi yoktu 😀 şuan 8 yaşında. Kanama falan olmadı veya bir sıkıntı olmadı sadece kontrollerimde kese kayboldu mu onu söylerdi doktor ekstra bişey yapılmadı