denizz57 çam sakuradan memnun olan da var olmayanda, sancın varsa seni neden eve gönderdiler ki ben onu anlamadım, devlet hastaneleri bu konuda biraz daha rahat oluyorlar son raddeye kadar bişey yapmıyorlar mesela, birde 33-34. Haftalarda çoğu insanda biraz sancı çıkıyor kimisi duruyor kimi durmuyor ilerliyor, benimde 33. Haftada sancım çıkmıştı serumla durdu hemen iğneye gerek kalmadı çok şükür inşallah seninki de biraz daha bekler