İyi akşamlar arkadaşlar🌸 bu ikinci gebeliğim üstelik ilk bebeğim 11.ayına girmek üzere ama sanki ilk gebeliğimmiş gibi hissediyorum beynim resetlenmiş gibi🙃 betayı en son 500de bıraktım, ailemin yanına ziyarete gelmiştim küçük bir ilçe olduğu için özel hastane falan yok sağlık ocağı da misafir hasta olduğum için kan almıyor o yüzden iki kere poliklinikte sırf kan verebilmek için uzun sıralar bekledim en son 10 nisanda 500ü görünce biraz geçsin diye bir daha gitmedim artış takip edemedim şu anlık her şey yolunda gibi fazla belirti yok ama kanama lekelenme falan da yok şu an gece on iki itibari ile 5+2 görür müyüm sizce