elifksbr ilk kızımda 3 aylk hamileydim düğünüm olduğunda kına gecemde çok oynamıştım ağrım vs olmamıştı ama tabi yine de Allah korumuş oynamama göre ikinci kızımda görümcemin nişanında oynamıştım riskliyim diye sadece eşimin yanında yavaş bir şekilde üçayak oynadım bir tek başka da hiç oynamadım oturdum topuklu vs de giymedim riskin var mı hamileliğin nasıl geçiyor bunlar önemli riskin yoksa iyiysen benim gibi çok kendini kaptırmadan oynayabilirsin diye düşünüyorum topuklu giyeceksen de yüksek topuk olmaması daha iyi olur