tugceozdill benimde doğumum öle oldu kanı durduramadılar, 9 ay boyunca çıkmadı yukarı ve beni normal doğuma zorladılar bile bile , bebegimle beni yoğun bakıma aldılar çok şükür atlattık (40+3 te yaptım doğumu 9 ay boyunca ara ara kanamalarım oluyordu)