gedikkkk 2 tane hastane cikisi seti aldim bebegime biberon emzik sut sagma pompasi ve sadece alt aldim sadece üstleri vardi takim gibi yapip koydum ne olur ne olmaz diye beyaz zıbınlardan kısa kol yarım kol uzun kol koydum coraplarini aldim 3 adet yikadim hazir suanda cantası kendjme 2 adet pijama takimi aldim bitanesi uzun kol bitane kısa kol ve bitane siyah alcam lohusa takimi olcak o ilk gun siyah giyerim buyuk ihtimal depend aldm alt degistirme ortusu 1 adet bunlar var simdilik