sinem02k Selam kızlar, 38+1 haftadan yazıyorum, hiç sancım veya doğum belirtilerim yok, normal mi? Sizde durumlar nasıl? 🌷🦋
Momybus sinem02k 37+3 olduk bugün tecrübesizlikten mi bilmiyorum ama bende anlamıyorum nasıl belirtiler yaşamak gerekio
Keziban sinem02k çok normal ilk gebeliklerde öyle olur siz egzersizlere falan başlayın ilk gebelikte doğum uzun sürebiliyor pelbis kaslarını çalıştırmaya başlayın derim☺️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
rabiaaaln sinem02k ikinci gebeliğim 38+4 oldum bende de tık yok 😀 ilk kızım erken doğunca bu bana baya geç geldi 😀😀
cglctl sinem02k ben an itibari ile 40+0 oldum kasılma dışında herhangi bir belirti yok 38 de doktorum egzersiz gün aşırı birliktelik önermişti herşeyi yaptım ama bizimki içeride rahat ☺️
sinem02k Momybus Benimde ilk hamileliğim olduğu için bende endişeleniyorum, tecrübesi olan biri varsa burdayız dinliyoruz😅🌸
badhomian Momybus bende 37+4 oldum bacım sertleşmeler var vajinada iğne batması oluyor ara sıra akıntı çok bebek çok sert hareketler ediyo bel ağrım var ara eıra gelip gidiyo sanki 38 de fırlicak bu çocuk benimde ilk bebiş
Momybus badhomian ay inşallah sağlıkla gelsinler ya ctsi komtrolüö var ne diyecek doktor bilmiyorum bakalım
asleeyy sinem02k ilk doğumlar biraz daha farklı oluyor geçte olabilir benim ikinci doğumum olmasına rağmen sezaryen olucam ne sancı var ne gelmeye niyeti var 2 gün sonra 39 haftalık oluyorum doğumum olacak kısmetse😂
cglctl Momybus kuruluk değil sabah muayene etti doktor çok az akıntın bar dedi fitil verdi muhtemelen ondan açılmam hiç yokmuş 😵💫