nurcan_38 33 hafta 6 günlük olduk sezeryan gününüz ne zaman malumunuz tatil giriyor araya mayısın kaçına verıldı
mervein14 nurcan_38 32+5 deyiz. 35 de netleştiririz dedi doktorum ama büyük ihtimalle 21-22 Mayıs olacak sonraki hafta bayram, doktorlar acil bir şey olmayınca gelmediği için 38. Haftada almış olacak. Hepimize kolaylıklar diliyorum
snmtlga nurcan_38 15 20 mayıs arasında istediğim tarihte olacağını söyledi doktorum. 33+4 um bende nasip bakalım birşey olmazsa 15 mayıs veya 19 mayıs istiyoruz
bebektwo nurcan_38 35 haftam bazı durumlardan dolayı 39+0 da sezeryan olmayı ısteyecem acaba doktor kabul eder mı? Domtor randevumda 20 sı alamadımrandevu endısıne muhtwmelen 10gun ızın almıştk 20sı ve sonrasına açmış
Ekonomist28- priencessgirlmom ay bizde aynı şekilde 5 mayısta 38+4 ❤️ Nen en son 33+4 te gittim 2325 gr dedi bebek. Şimdi perşembe yine kontrolüm var 35+6 da bakalım ne diyecek. Günü geçen gittiğimde vermişti. Doktorum içerde bebek ne kadar durursa o kadar iyi diyor hep. Benim ikinci sezeryan olduğu için çok bekleyemiyor sadece. Yine de iyi bekliyoruz inşallah hayırlısı ile kolaylıkla geçer..
kuloglu 32+2 deyiz Sezeryanım olacak , kilosu ve gelişimi de bir hafta ileride Şeker yüklemesi yaptırmamıştım ama geçen hafta 3 aylık şekere bakıldı normal çıktı Haftamız tam bayrama denk geliyor ve gittiğim hastanede dr bayramda yokmuş, başka da kadın doğum doktoru yok orada. O yüzden doktorum her ne kadar bilmese de kendisiyle yarın son kez görüşeceğiz :) Bayramın tam ortasında doğuracağım sanırım
1nisa1 iz_l344 haftamız aynı 6 mayıs erken değil mi özel bir durumunuz mu var erken alınması için merak ettim bendr sezaryen istiyorum 35te kontrolüm var heralde 38-39 a gün verir diye düşünüyorum
daisymom_99 34+3deyim cuma günü doktor kontrolüm var gün verir mi acaba bilmiyorum çok heyecanlıyım ben 10 mayısa gün almak istiyorum o zaman tam 38 haftalk oluyor eşimin doğum günüyle aynı olur eğer o güne verirse tabi 🥰
fatgume 31+6 dayız şekerden dolayı erken alacağını söyledi doktorum 20 mayısta tam 37 hafta oluyor belki o güne çağırır belki 36.haftada olacak doğum
busraa004 Bende 33+4 oldum ama gün almaya haftaya gideceğim 35 haftada gel dedi randevu bulamadığım için erkene aldım. En çok düşündüren 37 haftalıkkenmi yoksa 38 alacak 😄😄
nurcan_38 Bnada 20 Mayıs demıstı ılk dokturum sımdı farklı bı hastaneye gectım 20 sı tam 39 oluyoruz bakalım sımdıkı ne zamn dıyıcek
iz_l344 1nisa1 valla sancin çıkabilir dedi blmyrm bende Bi 10 gün sonra tekrar gidicem kontrole o zaman için tekrar konuşacam tarihi
daisymom_99 iz_l344 Özel hastane değil devlet hastanesi ama doktorumdan rica edeceğim belkide o gün nöbetci felan olursa inşallaah o güne doğum yapmak istiyorum :))