Kızlar Herkese merhabalar belki 8 kilo gözünüze az gelebilir ama 70 kilo ile hamile kaldım şu an 78 kiloyum boyum 1.62 gerçekten korkuyorum doğuma 90 gün var hayırlısıyla Diyetisyene gitmeyi düşünüyorum Sizce diyetisyenler yardımcı oluyorlar mı son 3 ay devlet diyetisyenine gitmeyi düşünüyorum özele değil ya da gitmeli miyim ya da neler yapmalıyım hani bilmiyorum çalışan da bir kadınım hareketliyim ama aldım yani ya da normal bana bir akıl verin?