Flzfiliz 18 Martta normal doğum yaptım bi anda suyum gelince acilden giriş yaptım acildeki hemşire ve doktorlar baya ilgililerdi. Yukarı servise çıkınca sancı çekilen odalar tek kişilik özel oda yanınıza eşiniz alınıyor refakatçi olarak duş pilates topu her şey odada mevcut. Doğum artık yaklaştığında dogumhaneye alıyorlar sedye normal sedye öyle çatal felan değil doğumu ebe ve asistan doktor yönetiyor hepsi o kadar merhametli ve iyilerdi ki hep bana destek oldular doğum sonrası hemşire su bile getirdi Allah razı olsun hepsinden ben çok memnun kaldım inşallah sizinde doğumunuz güzel geçer iyi insanlara denk gelirsiniz 🙏🏻💗