ShutUp konya4209 Aris Ezgi Doğan’a gitmiştim ama devamlılık sağlayacaksanız gidin yoksa yapılan işlemlerin çok bir anlamı olmaz. Ben mesela bu açıdan pişmanım keşke devam etseymişim. Doğum sonrası yüzüm çok gözüme batıyor bu ara. Tekrar gideceğim bakalım.
konya4209 ShutUp teşekkür ederim görüşeceğim paket almayı düşünüyorum doğuma kadar cilt bakımı yaptırmam gerekiyor güneş kremi ne önerirsiniz
ShutUp konya4209 Yağlı bir cildim var demişsiniz o yüzden la roche posay anthelios UVmune SPF50+ önerebilirim.