Tam 5. Haftada kesemiz göründü geçen 1 hafta önce şu an 6+1 im göğüs ağrısı ve uyku hali dışında hiçbir belirtim yok yolksac görünmemişti kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum acaba bir sorun mu var diye düşünüyorum perşembe randevum var ama dayanamayacak gibiyim yarın gitsem bebeği görebilir miyim kese göründüğünde betam 4038 di