zeynepalz Kızlar merhaba. Kacıncı haftada dogum yaptınız? ben 35+1 oldum qaliba bebek 36-37 haftalarda sezeryanla olacak siz bu haftalarda dogum yaptıgınızda onceden bebeyin ciyerleri icin iyne vurdunuzmu?bebeginiz kuvezde kaldımı?
baltuntas zeynepalz 36-37 da ciğer geliştiriciyebgerek duymuyorlar bebeğiniz sağlıklıysa sorunsuz bir doğum olur muhtemelen sağlıkla doğsun inşallah 🌷
priencessgirlmom zeynepalz ben ilk kızımı kordon dolanması su azalması sebebiyle 37+0 da sezeryan ile doğum yaptım. Küveze girmedi ciğer geliştirici olmadı Şuan ise 35+4 haftalık olduk doktordan resmen rica ettim 37+5 te alsak diye kabul etmedi. İlla 38+4 e gün verdi yani 5 Mayıs için. Sizin bebişin kafasıyla çatınız nasıl uyumlu değil onu anlamadım benim bebeğime kafası 3 hafta büyük görünüyor
zeynepalz melyyssa bebegin kafası benim çatıma uygun deyil zaten bende sezeryan isdiyırdum doktor bebegin kafasının çatıma dırendigini soyledi
melyyssa melyyssa anladım. Bende 35. Haftamda kontrole gittiğimde bundan sonra artık doğum olsa da bir riskimiz yok demişti. Ama yine de doktorunuzun bileceği bir durum bu.