sepselin valla ben 32 ye girdim erken doğum riski çıktı bi anda rapor almaya gittim iki gündür sancı çıkıyo doktor risk var dedi yatırmak istedi ben evde dinlenirim dedim o şekilde geldim herşeyi cinsiyetten sonra hazırlamak çok iyi dün 3 saatte kıyafet yıkama beşik kurma ev temizliği yaptık panikten ne yapacağımı bilemedim