zeyzey00 18+3 üz ama ultrasona göre 19+1 gelişimi önden gidiyormuş bugün bakarken beynindeki boşlukların tam olarak kapanmadığını ama su dolu da olmadığını ayrıntılıya gitmemizi söyledi dr sonra ayrıntılıdan randevu istedik şimdi bakmam için çok erken haftaya hatta ondan sonraki günlerde daha iyi görürüz dedi kafam öyle karıştı ki doktordan beri ağlıyorum sizde böyle bir şey oldumu 😢😢😢
Bynmeltem Ayrıntılı 20. Haftada canım beraberinde eşlik eden bir şey yoksa böbrek büyümesi, ense kalınlığı falan o boşluk en geç 28. Haftada kapanıyormuş . İçini rahat tutman çok önemli emin ol . Bende çok pimpirikli bir insanım doktor doktor gezerim birşey duysam ama banada bu tarz birşey söylediler içim çok rahat hiç umursamıyorum ve ayrıntılıya gittiğimde geçmek üzere olduğunu öğrendim. İçini rahat tut o yüzden 🙏