Dermoid kistim vardi ve ilk dogumumda sezeryanla birrlikte alindi . Ama cok agir bir surec oldu 15 gun harwket etmekte zorlandim . Acaba sadece benim mi boyme zor.gecti yoksa sezeryanla.birlikte bu ameliati olanherkes boyle miydi ? Simdi 2.ye hamileyim tekrar zor mu gecevek yoksa kistten kaynakli miydi diye dusunup duruyorum .ve bu hamileligim de baya zorluyor doktor olusan skar dokulardab olabilecegibi soyledi