nebahatkamil senpoyraz Ben de Adetime 4 gün kala gördüm 16 çıktı Ama arada bir kan verdim takip ettik şu an 7 haftalık olduk
senpoyraz yaseminis hayır test yapmadım dün çok kötü oldum bayılıyordum az daha acile gimtğrdğler beni baktılar tansiyonum normal doktor beta istedi 7 çıktı doktorunla görüş dedi işte çarşamba günü randevum var
leylaa684_ senpoyraz ben 4 gün gecikmeyle 19 ile öğrenmiştim geç döllenme olmuş benimki ondan düşük değerle öğrenmiştim