Btl41 bence üşüyebilirler çnkü hareketsiz yatıyo olucaklar bise bi yerde sizden bikat fazla giydirin diye okumuştum e biz yazın kısa kollu askılıyla duruyorsak ona sadece iç zıbını ve üstüne tulum yeter diye düşünüyorm tabi bu benm fikrim o anki sıcaklığa göre de yarım saat çıkartıp snra giydirebilirim annelik hissiyle hareket ettiğimiz sürece bence doğrusunu buluruz 😊 böyle hissediyorum yani