dilarabasciftci Sonuç Birimi Referans Değeri 5.9 % 08.07.2025 02:36 0 Glike hemoglobin (Hb Alc) 4-5.6 Karar Sınırları: <% 5.7 Normal %5.7-6.4 Prediyabet >% 6.4 Diyabet Bugün kan verdim e nabızda kırmızı şekilde böyle yazıyordu bunu yaşayan oldu mu ?
daisymom_99 dilarabasciftci Benmde doktorum şekerden şüphelendi beeğimin kilosu önde diye kan verdim 5.1 çıktı benim daha doktoruma göstermedim sonucu ama normalmiş değer seninki sanki yüksek çıkmış doktoruna göster hemn sonuclarını geçmiş olsun
melakin dilarabasciftci benım şeker yükleme 1.saat 5mm yüksek çıkmıs… Evde ölçüm yapıp takip ediyorum ilk etapta diyet veriyor
serapbttl dilarabasciftci merhabalar size 3 aylık şeker bakılmış bununla doğru sonuça ve tedaviye ulaşmanız çok zor yükleme istemiyorsanız doktora gidene kadar cihazla açlık ve tokluklarınızı ölçüp not edin bu şekilde diyetisyene bile gitseniz net değerleriniz yok malesef ancak bu değer sizin son 3 ayda şekerinizin yüksek olduğunu gösteriyor bu son ayda olabilir 2.ayda 😔
melakin tugcelice07 benımde henüz yeni sabah aclıgını dengeleyemiyorum 107/110 böyle çıkıyo gün içinii dengeliyorum cuma bakalım ne dicekler
tugcelice07 nur1124 zor ya doktor bebeği çok etkilemez korkma dedi ama içim içimi yiyor bir şey olacak dşye
nur1124 tugcelice07 evt etkilemez ama benim Bi kere erken dıgumum var ve şekerden kaynaklı erken dogum yapmaktan korkuyorum ben acıkcası
Melisssa3 Kızlar hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri diyet yaptım keisnlikle karbonhidrat, şekerli yiyecekler, yağlı yiyrcekler pilav makarna vs hiç yemedim çok dikkat ettim çok şükür 13 gün oldu doğum yapalım bebeğimde şeker çıkmadı ikimizde sağlıklıyız umarım sizlerde bebeklerinize sağlıkla kavuşursunuz🙏🏻
Melisssa3 iremucar hayır kendim yaptım diyetimi kendime ne iyi gelip gelmeyeceğini bilerek ilerledim çok şükür insülin bile kullanmadan süreci tamamladım