Asudecikcik Adetim bir ay gecikti. Bugün bir test yaptım . Ilk başta bembeyaz birşey yoktu. Testi biraktım birkaç saat sonra sanki bir çizgi belirmiş. Sizce gebelik var mı
hazelckn Asudecikcik 5 dk içinde çizgi oluşur. 1 saat sonra ki çizgilere inanmayın. Ama bu testlerde %100 çalışmıyor. En iyisi kan tahlili.
Asudecikcik NobleMom Emziriyorum . Aslinda doğumdan beri düzenli oldum. Sadece olmasına ihtimal vermedik çok dikkat ediyorduk🙄hayırlısı bakalım bebiş var mı