NobleMom serius Elif Ada’da çok uyumlu olmuş ama. Sadece Ada olmaz diyorsa eğer ikinizin de gönlü olsun ☺️✨🤍
gebeyimgebesin serius canım elif ada uyumlu güzel olmuş 🥰 benim de ikizlerim olacak allah izin verirse doktor ikiside kız dedi. Ben de ada ile afra koymayı düşünüyorum 🌸
egeemomms serius oğlumda ilk cinsiyete kız demişlerdi bizde Duha ada koyacaktık sonra erkek olduğunu öğrendik 🥹
NobleMom serius Gereksiz inatlaşmış ne deyim bilemedim 😅 Siz iki ismide koyun o zaman biriniz Elif desin biriniz Ada 😅
egeemomms serius evet bende birinde duymuştum çok hoşuma gitmişti eşimle de öyle karar vermiştik sonra oğlumuz oldu🤣
minikmucizem20 serius benim kızımın ismi elif ada şimdide oğlum olacak ismini Ali asaf koyacağız büyük tesadüf
serius minikmucizem20 yaa cidden mi Elif Ada nasıl peki akıllı uslu iştahlı bı kız mi yaramaz hareketli yemek seçen bı tip mi çok merak ediyorum. İsim çok etkili diyorlar karakter üzerinde. Benim oğlan ömrümü cueutttuuuu
serius bsya ay dimi ikna oluyorum yavaş yavaş :) tutturdu ada doğa toprak bilmem ne istemiyorum diye ayyy bu erkekler niye böyle heves kırıcı anlamiorm