Aylincftc yakın arkadaşıma doktoru olmadığında gel ilaç veririm demişti. Onun tekrar regl olması 40 günü geçmişti normal diye biliyorum kendini ne zaman tam toparlarsa döngünüz tekrar normale dönecektir. Olmazsanız da ilaçla başlatırsınız. Allah kucağınıza boş bırakmasın inşallah kalbinize göre olsun her şey 🙏