Havin49_ siz öyle demek istememişsiniz. Bebeğin kilosu size görede evet zayıf, bir sorun mu var ? Derken biraz yargılayıcı ve vicdan azabı çektirici.
Eğer şunu söylemiş/sormuş olsaydınız, evet biraz düşük görünüyor ama genetiğe göre normal olabilir , bende sorun yaşadım ama doktorunuz damarlarında vs vs bir problem olduğunu söyledi mi diye sorsaydınız muameleniz daha farklı olurdu. Çok normal soru sorduğunuzu düşünüyorsunuz ya, kendinizde farkına varmışsınız ki bu cümlelerin farkına varabilmişsiniz Buda büyük başarı 👏👏