zelih8a8wa Son zamanlar zormuş ya bazen 40 a kadar beklemeden dogursam diye düşünüyorum bazen de beklim diye düşünüyorum ama ağrılar arttı vücut agırlastı hic bir şeye halim kalmamış doğsa kuş gibi olsam eski halime dönsem
busra4646 zelih8a8wa aynı şekilde bende bazen öyle hissediyorum bazen kuş gibiyim 😅 Kaçıncı haftadasiniz
melissa_cicek zelih8a8wa ayy evet 37 haftalık benim de vücut ağırlaşıyor kasılmalar karında sertleşmeler fazlalaştı mide yanması en üst seviye de yorgun ve halsiz hissediyorum sürekli doğsa da hafiflesem diyorum bende
Elf-krcbl zelih8a8wa 38.haftanin içindeyiz bende o durumdayım çok şiddetli bel ağrısı mide yanması uykusuzluk