duo123 öncelikle Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin . Ben tenis oynuyordum ve ne kadar efor sarfedilen bir spor bilirsiniz . O hafta haftada 3 saat aktif tenis oynamıştım yani hamilrleğimi öğrendiğim hafta . İkinci gebeliğimdi ve planlı değildi . Doktora gittik ve tek yumurta ikizlerine hamile olduğumu öğrendim . Benim kiler tutunduysa hepsi tutunur 🤣 şaka bir yana ilk gebeliğimde de kanama alanı oluşmuştu 2. Ayımda o zamn doktorum demişti ki sağlıklı bir gebelikse (bebekse) ip atlasan da düşmez ama sağlıksızsa istersen hiç hareket etmeden yat vücut onu istemez ve bir şekilde atar . Gerçekten çok doğruymuş . O kadar hoplamaya zıplamaya koşmaya ikiz bebeklerim tutunmuş. İlk gebeliğimde kanama alanı oluştu demiştim ya o da 15 gün sonra geçmişti kanamam kesilmişti oğlumu 39+4 te 4.000 kg dünyaya getirdim