Kızlar doktorum yenidoğanda bebek rsvye karşı antikorlu olsun diye aşı olabilirsin dedi ama erken doğum riski olabiliyormuş araştırmalar net değilmiş. 2.5 yaşında bir kızım var kreşe gidiyor eve hastalık getirme ihtimali yüksek maalesef sizce yaptırmalı mıyım? Aranızda bu aşıyı yaptıran var mı?