2bebek-1anne Kızlar Sezeryan olalı 20 gün oldu kanamam hep oluyor bitmedi ama bugün 3-4 kere ciğer büyüklüğünde parçalar geldi tuvalette neden olur
kurkmantosuzmadonna 2bebek-1anne rahmin temizleniyordur. Benimki ilaçla düşürülmüştü o parçalar. Kan pıhtısı onlar.
faksuuuu bende de olmustu doktorun kontrol etmisti ama normal vucudun temizleniyor demisti bir ka kere daha geldi daha gelmemisti
2bebek-1anne Ben ilk kontrole gittim ultrasonla bakmıştı için tertemiz demişti bidaha gitmedim sonra gitmeme gerek var mı ki acaba