Noyimommy habibe2025 fiyatını bilmiyorum tamamlayıcı sağlık sigortam vardı gecen ağustos vajinal doğum yaptım genel olarak memnun kaldım
blg123 deryaannee ümit hanıma gidiyordu ama ümit hanım doğum paketine dahil değil maalesef randevu bulmakta biraz zor rabia hanım var bi arkadaşımda ona gidiyor
hicrethk deryaannee ben gizem hanıma gidiyorum, henüz doğum yapmadım ancak çok memnunum. İletişimi çok güzel, genç, enerjik, çok ilgili ve hiç sıkılmadan bunalmadan bilgilendiriyor olmasını çok beğeniyorum.
baharli hicrethk bende gizem hanımı düşünüyorum ona gidicem memnun kalırım inşallah bende eli hafif diyorlar ameliyattada ☺️