busek0987 korkmayın bence gebe okuluna gidin. Strese girmeyin. O an doğru nefes alıs verişi cok işe yarıyor. Ve doğum anında hareket cok onemli. Sürekli yatıp bekleyerek hata yapıyorlar hemde doğum uzuyor. Benim ikinci normal doğumum olucak. Eskiden kadınlar nasıl yapıyorsa oyle yaparım diyorum. Cesaret de korkuda sizin elinizde olan seyler sizi ele gecirmelerine izin vermeyin. Bir de şöyle düşünün herkez yapıyorsa siz niye yapmayasınız. Unutmayın en saglıklısı anne ve bebek içinde normal doğum. Motivasyon isterseniz her zman burdayım 😍🥰