seymavci10 Herkese selamlar, haftamdayım, Bugün birkaç saat ara ara kasık ağrısı ve karın ağrısı hissettim. Batma tarzında ve hafif regl ağrısı gibi hissettim. Bebek geceleri çok hareket ediyor. Ayrıca 1-2 haftadır kahve ve hurma tüketimim arttı bunun da etkisi olabilir mi yoksa normal bir durum mu?
selma128 seymavci10 yalanci dogum sancilaridir sanciniz geldiginde uzanin ve bol su icin su kasılmayi engelliyor gecmezse agri mutlka doktora gidin