nnko merveliiii ben sadece bir gece yattım ikinci gün erkenden yürüyüşlere başladım gaz çıkarınca gönderiyorlar
Cansu424 merveliiii ben 9:30 dan ameliyat oldum 1 gece yattım 9:30 da geri ciktim tam bir gunu gecmedi imza falanda atmadim taburcusunuz dediler ciktik benim butun arkadaslarimdada oyle oldu sabahina hepsi cikti
mom_51 Sezeryan de normal şartlarda kuralları 48 saat lakin siz ertesi gün gazınızı çıkarırsanız imza atıp çıkabilirsiniz
Cansu424 harmankaya devlet hastanesi diye sormus arkadas ben orayi okumamisim🤦🏼♀️Özeldi devlet hastanelerinide çok merak ediyorum 🤔 2 gün çok ya belki gazını çıkaramayanı tutuyorlardır. Şehir hastanesinde yapacağım 2. Yi şimdi 2 günü duyunca cok uzuldum😢
Cheryy1 Cansu424 ben yakın zamanda yaptım hemşire 2 gün zorunlu yatış dedi ama doktorla görüşüp imza atıp çıktım bi sorun olmadı
Cansu424 Cheryy1 inşallah öyle olur benimde saglikla sihhatle olsun tabiki oncelikle 🤲🏻 tesekkur ederim
valeriaa_ Özelde doğum yaptım 3 sezeryan oldm hepsinde de 1 gece yattım ertesi gün taburcu olup geldim eve,devleti bilmiyorm