bdkkk yani benim ilk hamileliğimde özellikle son aylarda bir noktada gelişimi durmuş gibiydi hep 2-3 hafta geriden gelmeye ölçümleri haftasına göre küçük çıkmaya başlamıştı, 38+1de 46cm ve 2780gram olarak doğdu usg ölçümlerinde 36 haftayla uyumlu gözüküyordu çok şükür sağlıklı doğdu bir sorun yaşamadık, doktorumuz zaten minyon bir çocuk olabileceğini bu tarz 2-3 haftalık geriliklerin başka bir sorun yoksa sağlık açısından sorun oluşturmadığını söylemişti tabii sizin durumunuzu en iyi doktorunuz aktarır size, umarım sağlıklı bir hamilelik ve doğum geçirir sağlıkla bebeğinizi büyütürsünüz🌸