Kızlar benim hiç bilgim yok. 27 yaşındayım. 2 buçuk senelik evliyim eşimin değerleri en üst seviye de. Ben pcosum kilo fazlalığım ve insülin direncim var. 2 kere aşılama oldum ama olmadı. Tüp bebek de şansım nedir acaba.
Amh. 6,86
LH 4,91
Prolaktin 15,2
Tsh 2,74
E 2 58,3
Bunlar benim değerlerim