anneadayibiri Hangisi kulağa daha hoş geliyor sizce? Metehan Efe Metehan Ege Metehan Emir Miraç Efe Miraç Ege Miraç Emir Çok kararsızızzz
elif2346 Metehan tek isim olarak daha hos bence Allah izin verirde oğlum olursa Metehan düşünüyeıum 🌸
mervein14 anneadayibiri Metehan Ege diğerlerine göre hitap ederken bana göre daha tatlı hafif bir isim gibi geldi . Ege ismi başlı başına çoğu ismin yanına güzel yakışıyor bence