Irmyldm9 Hanımlar sabah saatlerinden beri alt karın bölgemde kasıklarımda adet sancısı gibi ağrı böyle bıçak batma hissi yaşıyorum 1 saat önce duş aldım ama geçmedi dk da tutamıyorum kasılmalarım oluyor. Çok şiddetli bir şey de değil. Ay ne yapacağımı bilemedim. Böyle doğumu başlayan var mı sabaha kadar bekleyeyimmi sizce merak da ediyorum açılma vs varmı diye? Bir akıl verin😂😂💓
Xaleyeren Irmyldm9 sanırım sancın var ama dakikasını takip et hastaneye gidip açılman varmı bakabilirsin varsa eve geri dön bence hastanede bekleme
Xaleyeren Irmyldm9 aynaylada bakabilirsin ama pek anlamazsın sanırım bende pek anlayamadım ama bi değişiklik vardı hafif sancında git git gide çoğalır doğumsa ne yapsan geçmez
Bulut74 Irmyldm9 gerçek sancı gelince anlarsın duramazsın yerinde. Hemen hastaneye gitme evde çekebildiğin kadar çek derim hastanede çok zor oluyor 🤗 bi avaz da kurtulursun inşalalh 🤲
Selvis Irmyldm9 ben o adet sancıları içşn gittiğimde açılma vardır dedi baktı öyleymiş de. Üzerine 3 hafta geçti doğum gelmedi henüz
Xaleyeren Irmyldm9 onu tutmak zorundasın düzenlimi düzensizmi düzenli olan sancı doğum sancısıdır düzensiz olan yalancı
Irmyldm9 Xaleyeren. Ayy iyisimi ben biraz daha bekleyeyim sayayım olmadı 2-3 gibi giderim ya nolcak doğum değilse bile tedbir olur dime😄💁
Xaleyeren Irmyldm9 benim elle baktı ebe ilk başta hastaneye gittim yalancımı gerçekmi diye aynı adet sancısı gibiydi sabah başladı ama geliyordu gidiyordu sonra sıklaştı akşam 5.40 dada doğum yaptım
Xaleyeren Irmyldm9 aynen canım tedbir almak lazım ilk oluncada bilemiyor insan ama diyorum ya geçmez devam eder ve artar
Findk9227 Doğumsa belli olur canım ağrıların düzenli ve git gide siddetleniyorsa emin olabilirsin ama şimdi bence hastaneye gitmen için çok erken yarına kadar bekle derim şancı şiddetleniyor ve süresi kısalmaya başlıyorsa doğumdur
Irmyldm9 Findk9227. Doğru diyorsun ama merak da ediyorum açılma vs varmı diye çünkü içimden birşey akıp düşücekmiş de böyle akamıyormuş hissi var bebekde kasılıyor ya. Haliyle ilk gebeliğin toyluğuda var bilemedim.
Irmyldm9 Xaleyeren. Peki bebekte kasılma vs yaşadınmı sende karnım taş gibi çocuk böyle bir tarafa toplanıyor küçük tepecik gibi şişiyor orası😄
Xaleyeren Irmyldm9 sadece pek fazla hareket etmiyordu ve 1 hafta öncesindende doktorlar söylemişti zaten başı doğum kanalına girmiş 1 haftaya doğar diye dedikleri gibide oldu 😂😂 kasılmadı yani ama çok hareket etmez
Xaleyeren Irmyldm9 yok yok öyle deme canım rabbim hayırlısıyla sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin senin bitmiş bak ne güzel doğum bekliyorsun ben daha 15 nci haftamdayım ikincim 😂 gelir büyür bile hiç anlayamazsın