tugbaegehan 12 haftalığız doktor %90 erkek dedi cinsiyeti değişen var mı sonradan bu kadar yüksek ihtimalle 😂
eminaas tugbaegehan bir yakınıma %80%90 kız dedi sonra kesin erkek dedi sonra yine kız dedi hepsi de özeldeki Dr dedi geçen devlette erkeğe benziyor demiş hala belli olmadı bir kız bir erkek diyorlar 😂😂
esmer_hilal tugbaegehan 12 de kız dedı 14 haftada %60 erkek ama 18 bekleyelım dedi yarın inşallah öğrenecegiz🙏🏻😇
nazende17 tugbaegehan kızdan erkeğe dönmesi normal gibi de erkek denilene kız denmez sanırım🤔😂 bu arada bana da %70 erkek dendi
nepentheee Perinatoloji bana 16. Haftada %100 kız dedi 18. Haftada doktorum erkek dedi 😄 detaylı ultrasonu bekliyorum 😄😄
hurremintorunu tugbaegehan bende 12+3 de gittim %90 erkek dedi değişmesini umut ettiğim için hiçbir şey almıyorum 😅😅 bir oğlum daha var daaaa
tugbaegehan hurremintorunu benim de oğlum var bende bir acaba mı dedim 😅 gerçi çok da kıza karşı istekli de değilim gibi ama yine de bilmiyorum yok diye midir nedir 😅😅
ekiminannesii hurremintorunu Bu beeeen 😅 12+4 te %90 erkek dedi hatta pipiye benzer bir şey de gördük fotoğraf olarak da elimizde var bir umut bekliyorum bende hala 😅 benim de bir oğlum var. Sağlıklı olsunlar da hepsi bizim evladımız 💓 insan olmayanı ister ya ondan 🙈
Missgod tugbaegehan 12 de erkek olabilir çıkıntı var dediler 14 de erkek %90 dediler 17 de %100 erkek dediler 2 doktorda kesin dedi 18.haftayım değişmez umarım😁 gerçi elimdeki ultrason da o cıkıntı pipiydi gbi😁
minikmucizem20 Missgod elinizdeki ultrason görüntüsüne bakabilirmişim benimki 16 hafta ultrason görüntüsünde pipiyi verdiler erkek dediler ama korkuyorum değişmesinden
esmer_hilal tugbaegehan 7 aya kadar kız bilip erkek oldugu öğrenenler var ennıyısı detaylı ulrtrason😁
anstzist tugbaegehan bugün benim döndü 😂 erkek demişlerdi 10. Haftada. Şuan 14 deyiz bugün yüksek ihtimalle kız dedi sjsjs