28 hafta bitti hamileyim. Gebelik şekerim çıktı, vajinamda enfeksiyon var, üstüne şimdi de grip oldum :( Bunlarla uğraşırken Garip duygular da yaşıyorum, bir sürü alınması gereken var ama çok boğuldum her şeyin en kullanışlısını bulmak bi de bunların indirimini kovalamak ne gerekli ne gereksiz herkesin ayrı yorumu var baya bunaldım. Bir de bebek bakımı için henüz daha hiç araştırma yapmadım bu daha da strese sokuyor beni :/ Kilitlendim kaldım :( var mı benim gibi olan :/