Kızlar 28+0 haftalık gebeyim. İki hafta sonra bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütülesem çok mu erken olur. Alışverişi bitirdim sayılır tekstil olarak alacağım bir şey kalmadı. Bir de doğuma 2-3 hafta kala anneme geçeceğim evim çok uzakta hastaneye falan orda bekleyeceğim doğumu kendi evimde halletmek istedim en azından ütülerimi siz neler yaptınız