Canım nadiren de olsa spiralle hamile kalan da oluyor elbette, bu olacağı kesin bir durum da değil ama 🙄
Sen de korunacaksan eğer, bence iğnedir, haptır çubuktur, öyle şeylere girme derim, hepsi hormonları değiştiriyo çoğunu alt üst ediyor önerildiğini hiç duymadım.
Yalnız spiral taktıran arkadaşlarımla konuştuğumda acı olmadığını sadece çatalda muayene pozisyonunda yapıldığı için rahatsız olduklarını söylediler. Kayma yapma sebebini ben spirali takan kişiye bağlayorum güvendiğin bir kadın doğumcuya git, hatta prof felan varsa bildiğin ona git derim👌spirali de hormonlu ve hormonsuz olanı mevcut tabi seçimini sen Dr lâ beraber yap bazı sağlik sorunlarında hormonlu bakıyolar genelde.
Sen elinden gelen tüm yöntemleri denersin ama Allah isterse yine verir o başka tabi 🤷♀️🤭🥰