gulsahkandrms 5 dkda değil ama max. 10 dkda böyle gördüm hatta daha belirgindi camını cıkarıp cektim fotoda tam cıkmadı. 24 mayısta 37+4de doğuma 9 gün kala oğlumu karnımda kaybettim. Kasım ayında da 9 haftalık kalp atısını duyamadıgım için kürtaj oldum çok istiyorum bir senedir tek isteğim bu o kadar cok görmek istiyorum ki o çizgiyi acaba mı oluyorum her seferinde