haticenursimsek
Adet olacakmışım gibi kasık ağrım vardı göğüs uçlarım sızlıyordu yani full adet belirtileri yaşadım her ay çıkan sivilcem bile çıktı. Adet belirtilerinden hiçbir farkı yok, adet olucam zannettim bu ay da olmadı diyerek üzüldüm hatta. Sonra gecikmenin 3.günü testte öğrendim. Hala da belirtilerim devam ediyor