Hanımlar, 7. Haftadan beri Reflüm devam ediyor bir de hani böyle boğazda bir et parçası hissiyatı olur ya o sürekli midemi bulandırıyor ve yediklerim boşa gidiyor resmen… Rennie duo, Gaviscon kullandım faydasını görmedim bu durumda olanlar var mı ne zaman geçer tahmini